lördag 24 november 2012

Til' death do us part

Än håller vi lågan vid liv, jag och min Tobi! Glad jag blir av att känna så, att han inte är någon jag tröttnat på och vill byta ut. Har ju skrivit inlägg om det här många gånger men jag tröttnar heller inte på det, för det är sant.

Man är inte längre nyförälskad men kärleken växer för varje dag, han är min trygghet och mannen jag har planerat och VILL dela mitt liv med, hade vi inte känt så för varandra skulle vi heller inte skaffat Love. Ibland är man lite grinig men vi känner ändå varandra så bra att vi vet vad man ska göra och inte göra i vissa situationer. Hur som helst, bättre man finns inte! Jag älskar honom så otroligt mycket och jag hoppas vi kommer att hålla ihop i alla motgångar, men som det känns så kommer vi absolut att göra det! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar