lördag 24 november 2012

Don't like me?

Jag kan känna en viss irritation över människor som man inte känner, men ändå försöker vara trevlig emot som bara är en bitter grinmus tillbaka! Alltså va? Varför? Det man vill veta då är ju varför? Och vad man gjort denne person för att den skall vara så.

Well well, alla kan ju inte gilla mig! Och okej, jag kan väl förstå till viss del. Vissa känner sig väl helt enkelt hotade av mig, bara för att jag är som jag är. Vågar saker, vågar vara.mig själv och vågar stå för det jag säger. Det kanske är det. :-)

Sen vill jag bara tillägga att jag faktiskt är ganska bra att vara vän med. :-) Och sen vill jag tillägga att jag mognat endel på senare dar' ;-) Hähä, mognat i det jag behövde mogna inom då alltså. Barnasinnet har jag ju kvar! ;-)

Nejmen, ha en fortsatt fin lördag för hä ska jag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar