fredag 23 november 2012

Skäms på dig!

Ibland kommer jag på mig själv, framförallt när jag är ensam, hur jävla jobbig jag faktiskt kan vara som person!

Jag gör det verkligen inte för att vara dum eller veta bäst på något vis, men jag jämför ofta saker folk pratar om med mitt eget liv, om jag varit med om det själv och om mina egna erfarenheter. Om mina erfarenheter kan vara till någon hjälp för någon annan. Men efteråt känner jag bara, TYST! Var tyst någon jävla gång och låt folk vädra utan att du börjar gräva i din meritlista. För ibland vill man ju bara prata om sina t.ex problem utan att någon ska hoppa in med någon kommentar jämt (pratar om mig själv).

Det är ingen som sagt något om detta till mig men jag kommer som sagt på mig själv ibland, DRYG AB! Haha, det ska jag verkligen tänka på i fortsättningen. ;-)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar