torsdag 29 september 2011

Toppen!

Började min dag med en sjukt jobbig känsla, väldigt olustigt kändes det men efter att jag vilade någon timme till och tog en dusch började det kännas bättre. :) Tog mig till skolan för en lektion och sedan vidare till håkansson med mina fina vänner Maja & Magnus för att bjuda dem på fika för att visa att jag uppskattar vad dem gör för mig jämt. :) Framför allt du Maja som försöker stötta mig i allt <3

Hursomhelst, det jag ville komma fram till var att min dag blev toppen och jag fick ny energi igen. Lusten att göra något, lusten att överhuvudtaget vara glad och försöka göra dagarna till det bästa man kan, ibland går det inte men då har man ju iallafall försökt. :)

Tack alla mina nära och kära för att ni finns där och stöttar mig när jag behöver det trots att jag inte alltid förtjänar det. <3

1 kommentar: