söndag 11 september 2011

Men vad är det för fel?

Jag blir tokig snart. :( Jag kommer fan att hugga av mig huvudet om jag ska få tillbaka den där äckliga huvudvärken som jag hade förut. :( Nu har jag haft ont i huvudet sen igår och den har bara blivit värre, VARFÖR?! Räcker det inte någon jävla gång.. Snart måste jag gå till dom där inkompetenta människorna på vårdcentralen fast jag inte vill, men någonting får dom fan göra åt det här!!! SUCK fan, känns som att man bara gnäller jämt, men jag skulle fan inte gnälla om det inte var för att det är något jävla fel hela tiden..

Tur att man har sin fina familj och en fin framtid framför sig, kan inte vara lyckligare! Knappt huvudvärken kan få mig på dåligt humör när jag tänker på allt fint runt om mig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar