tisdag 6 september 2011

Ibland brister det

Alltså SUCK för glappkäftade och skitsnackande jävla inavelsmänniskor säger jag bara, alltså ibland så lackar jag fan ur, det rinner fan som diarré ur mun på folk? Är det så när man bor i en sån här liten äckelhåla? Jag har fan stor lust att trycka ner tungan i halsen på folk som inte kan hålla käft, eller SKITA i halsen på någon, det är ju ungefär samma sak som att dom SNACKAR SKIT!

Prata FAN inte med mig om ni är falska jävla pajasmänniskor som så fort ni vänder kappan så snackar ni dynga, vill ni ha en jävla skallning eller vad fan är problemet.. Vissa saker kan jag leva med, jag kan leva med att folk LEVER SITT LIV men fan inte att folk ska lägga sig i mitt, DÅ JÄVLAR. Ni som kör ett jävla spel med mig, ni kan vända klacken och gå, er vill jag inte ha NÅGOT med att göra, gå och stoppa huvudet i skiten ni kom ifrån istället.

Jag hoppas verkligen att det här går in i huvudet på folk, jag vet att folket i den här kommunen har lite för lite hjärnceller men jag hoppas på att någon rullstolsbunden stackars hjärncell kanske suger i sig lite info. TACK FÖR MIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar