fredag 23 september 2011

Melonas

Hellu! Här ligger jag, trött med en liten tryckande huvudvärk, usch, har aldrig haft så mycket huvudvärk i hela mitt liv som jag haft under den här perioden, jag är liksom ingen huvudvärks människa men nu kan den till och med driva mig vansinne ibland känns det som, hoppas det blir bättre hur som haver. :)

Och det blir lite dåligt med update faktiskt, det är väl för att jag mest sitter vid telefon nu förtiden, det är ju så enkelt att klicka runt på den, men tydligen inte alls lika roligt att tex. blogga, men ibland får jag till en date med datorn och det är ju skönt för jag saknar hon ju, min rosa lilla vaio. :)

Annars då? Livet rullar på, det är mysigt att leva känner jag, man går väl runt med ett litet lyckorus hela tiden egentligen även om man kan ha dåliga dagar på andra vis, så är det tanken på vårat lilla pyre som gör mig glad igen. :) .. Något som kanske inte gör mig fullt lika glad är att jag ska dra ut en tand idag, en visdomstand i överkäken. Brr, får rysningar för jag är nog alltid lite rädd för att gå till tandläkaren, det är nog för att man varit till många tjurskallar som har varit hänsynslösa & gjort illa en fast man sagt att det gör ont. Så jäkla lilla gubbe som ska dra ur min tand om han inte ger mig tillräckligt med bedövning, då tänker jag gå lös där inne och dra ur hans tänder utan bedövning istället. :)

Har väl inte så mycket att säga förutom att det är underbart väder idag, riktigt mysigt höstväder, solen lyser på guloranga träd & luften är kallt frisk! Nu ska jag vänta tills Tobi kommer upp så vi kan åka och handla lite. :) Ha det sålänge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar