lördag 10 september 2011

Soffmys

Ikväller blir det soffmys för mig själv i soffan eftersom Tobbe jobbar natt, hade varit mysigare att ha honom hemma och myst med i soffan men men, imorgonbitti kommer han och kryper ner bredvid mig iallafall! :) Men ikväll får jag mysa med Bacci, Fina & lilla bebismagen istället. :)

Idag är det iallafall vecka 18, 18+0. :) Längtar tills nästa måndag men än sålänge har tiden gått fort så förhoppningsvis gör den här veckan det med. :) Men en sak att se fram emot innan det är ju att jag och Tobi ska få hem en varsin telefon i veckan!! Fick den i tidig födelsedagspresent av min älskade baby, en samsung galaxy S2 VIT! Goaste älskling <3 Nej nu ska jag se på lite tv, vi hörs!

1 kommentar:

  1. Åh, snälla blogga mycket om din graviditet! Jag tycker det är så spännande, speciellt om man känner igen dig också! :)

    Lycka till båda ni! <3

    SvaraRadera