onsdag 14 september 2011

Pyret

Hello peps! :) Jaha, var ska jag börja? Igår så jobbade jag från 16 till 21.30, gick väl fint som vanligt men det är inte lika skoj senare på kvällen kan jag lova när benen sväller upp som elefant ben och det värker i rygg & överallt. MEN varför klaga när man får tjäna lite pengar och samtidigt ha det bättre än många andra. :)

Något som är helt fantastiskt är att jag börjat känt bebisen lite, när man känner efter noga kan man ana något pick här och där, mys! :) 5 dagar kvar till ultraljudet, har aldrig någonsin sett fram emot något som jag gör för det här, att äntligen få se våran lilla skruttbebis. Helt otroligt, jag kan fortfarande inte förstå det. Underbart <3

Sen vill jag passa på att än en gång gratulera Ana-Morena & Mats till deras söta lilla tös Lowa, stort lycka till till er fina familj! <3

Här är Tobi när han var bebis, världens sötaste bebis var han och jag vet att våran bebis blir lika fin! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar