söndag 4 september 2011

GRRRRRRRRRRRRR

Fan vad sur jag blir på saker ibland, blir så jävla sur så jag skulle kunna grina! Klåfingerkattfan som måste öppna lådorna hela tiden så dom går sönder och är fan omöjliga att fixa och Torbjörn sen som tror att allt går att laga med en skruvmejsel! HOOOHOOO! (Nu fixade han visserligen lådan men ÄNDÅÅÅÅÅÅÅ!)

Det LUKTAR ILLA överallt och det är fan tvätt överallt och när man tror att man kanske kommer ikapp med tvätten så kommer det ett nytt jävla skitlass och kattapan som sprätter sin kattsand överallt? Alltså jag har aldrig varit med om en katt som inte kan ha kattsanden i lådan, nej hon drar ur halva jävla lådan med sand på golvet.... Eller drar ur blomjorden ur blomkrukorna så det blir skitit överallt ... alltså give me a break?!!?!?!

DRYGT!! .... Igår kom iallafall min fina mamma hit och hälsade på och som vanligt så diskar hon våran disk, ängel eller vad, så jävla gullig. Och hade köpt massa saker, också som vanligt. Du är otrolig du Kvinna! <3 Men blir fortfarande lika jävla sur på allt stök och skit som blir fan på en gång när man städat, varför skulle det vara värt att städa? VA? Om det ändå ser ut som någon kastat in en bombjävel en timme senare, kyss mig i röven säger jag bara........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar