onsdag 15 maj 2013

Tröttfuckingsamt

Så JÄVLA LESS (!) på att vara sjuk så ofta som jag är! Skillnad att bara vara snorig, då kan man träna men det kan, SKA man inte med ont i halsen. Har allt för ofta problem med den här jävla halsen. Känns som att varenda muskel rinner av en och man får börja om från noll när det tar sån här jävla tid mellan träningspassen.. Gäller verkligen att tänka på vad man äter, blir lätt att man äter lika mycket som när man tränar men smack säger det då och man blir fet som en gris för kroppen gör inte av med lika mycket.

Jaja, proppar vitaminer och te och skit och hoppas och ber på mina bara knän att jag blir frisk till på fredag, så man kan få träna åtminstone EN dag för sen är det STÄNGT lör-sön. Snacka om att dem skulle tjäna på att ha öppet mer på gymmet, öppettiderna SUGER!

jaja, nu har jag gnällt mitt för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar