torsdag 9 maj 2013

Rip

Usch tanken på den 2-årige pojken kommer tillbaka hela tiden, stackars stackars lilla unge! Fyfan, finner inga ord! Och jag förstår förstår FÖRSTÅÅÅÅR INTE HUR man kan GLÖMMA sitt barn i bilen en hel jävla dag...! För mig är det ofattbart! Det är ju inte så att man glömt plånboken eller mobilen, utan en livs levande unge!!!!

Och jag vet själv att när jag inte är med Love så tänker jag ofta på honom, flera flera ggr i timmen! Hur kan man inte göra det? Konstigt om man inte gör det.. Och har man för engångsskull ansvar för att ta sitt barn till dagis så borde man väl vara ännu mer skärpt, då borde man väl VERKLIGEN KOMMA IHÅG.

Blir fan så irriterad över dem som tycker så förbannat synd om pappan, hur många tankar ägnade han sin son? Hade han tänkt en enda tanke på honom så hade han inte dött. Och att han inte ens ska straffas för "vållande till annans död" är ju också helt sinnessjukt, vare sig det var en "olyckshändelse" eller inte så är han ju vållande till sin sons död. Det är den lilla stackars ungen det var synd om, inte dumskallen som lämnade honom där.

Gör ont i hjärtat av att tänka på den stackars ungen. Må han vila i frid och jag intalar mig själv att han sov och svimmade och sen dog, att han slapp känna smärta och panik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar