fredag 24 maj 2013

Full faaart

Det är full rulle hela dagarna tycker jag, ännu mer nu sen trollungen lärt sig gå. Det är nu den jobbiga men samtidigt "roliga" tiden börjar när han kan göra lite saker själv och visar att han förstår vad vi säger. Våran goding, tiden går dock alldeles för fort! Såg bilder pappa tagit på mig när jag var gravid och några bilder när Love var ynka 2 månader, kändes helt sjukt, nästan så man inte minns det fast så det var så nyss ändå. Men det absolut finaste och bästa man gjort i livet! :-)

Vi tränar på i vanlig ordning, jag passar på mellan mina sjuktider som är alldeles för ofta tyvärr! Har just nu SKITONT i bihålorna men det ska inte stoppa mig, skillnad på feber, halsont och hosta, då tar man det lugnt!

Hade ett bröst/triceps-pass idag och Tobbe hade beställt handledsband nu som jag passade på att testa när jag skulle köra bänkpress och smalbänk för det är då handlederna inte riktigt pallar med, just för bröst och triceps är det inte alls så farligt tungt utan det är just mina handleder som inte pallar! Mycket för min överrörlighet också så dem böjer sig nå hemskt! Körde iallafall 35kg i bänkpress och 27.5kg i smalbänk och det är då framsteg iallafall! :-)

Imorgon väntar ett ben/axel-pass och jag längtar till knäböjen, det har verkligen börjar gå bra med den nu när jag lagt på mer vikt! Woho! :-)

Nu ska jag kika på tv med min man, ha det sålänge!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar