lördag 2 februari 2013

1 år - hurra hurra HURRA!

Idag fyller våran skatt 1 år, tänk vad tiden går fort! Vid den här tiden för ett år sedan låg man bredvid en ny liten människa med en lycka i kroppen man ALDRIG någonsin känt förr. Det är verkligen den finaste gåva man kan få i livet och jag är SÅ lyckligt lottad, min finaste lilla skatt som jag älskar mer och mer för varje dag som går.

Helt obeskrivligt! <3

Så idag har Love haft kalas med massa släktingar och fått roliga presenter som han är så glad för. Och jag är SÅ tacksam för att vi har sån fin släkt och familj både jag och Tobbe, helt underbara som ställer upp jämt. <3

Nu ligger jag och prinsen i sängen och han har slocknat för längesen efter att ha skojat, kladdat och ätit gofika idag. Ska lägga upp lite bilder någon dag som jag tagit med min systemkamera men det får vänta. :-)

Bjuder på en liten bebis-Love istället! <3

Blev nå rövfel, det här var skrivet IGÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar