onsdag 13 februari 2013

Ett äckligt begär

Jag har ett enormt behov av att internetshoppa fast utan att shoppa, det är inte SÅ ofta jag köper grejerna men flera gånger i veckan så surfar jag runt och kollar på saker till hemmet eller kläder till Love eller mig och drömmer mig bort. Jag får ett rus av det och känner åh, åh, åh det skulle man haft där, åh den skulle passa i det rummet osv. Jaja, det är väl tur att jag inte är för naiv och impulsiv och köper saker fast jag inte egentligen har råd till det. Men det ger mig ändå en glädje att få se på allt fint och önska att jag hade det själv. :-)

1 kommentar:

  1. Haha Idah, jag är precis likadan! Som sagt, tur är väl det att man faktiskt inte klickar hem allt man vill ha, då hade man ju nästan varit i samma sits som de där samlarna på TV, haha.

    SvaraRadera