lördag 2 februari 2013

P.S I LOVE YOU

Den som inte sett den filmen borde göra det helt enkelt. Får rysningar och ont i hela kroppen när jag tänker på att förlora min själsfrände, min Tobi är verkligen min andra pusselbit och utan honom så vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Jag tänker på min fina syster som förlorade sin Conny för 7 år sedan den 12e februari, efter att dem spenderat 6-7 år tillsammans! Vilken djup sorg, sådär långt in i hjärtat och enda ut i fingerspetsarna. Älskade fina Lova och älskade saknade Conny! Jag tror att Lova inte tillät sig själv att sörja fullt ut, utan förträngde och ville gå vidare, men jag är övertygad om att många av hennes tankar går till honom även om hon inte vill prata om det med någon.

Älskade fina familj, som gått igenom så mycket. Jag älskar er allihopa och jag hoppas att kunna ställa upp för er jämt när ni behöver det! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar