onsdag 9 januari 2013

Min duktiga pojke

Tror det var längesen jag skrev något om min "lilla" pojke nu, han växer ju så sjukt fort och snart är han ett helt år godingen! <3

Och storleksmässigt så ligger han två snäpp över på både längd och vikt än "medel"-kurvan så han är stor våran gosse, vilket gör att det tar lite längre tid för honom än för de "späda" barnen att t.ex gå. Men idag stod han alldeles själv utan stöd, men det tyckte han var lite läskigt men han gjorde det iallafall! :-D

Jag är världens lyckligaste mamma, även om jag kan vara en grinig surpuppa mot honom ibland så leker och busar vi varje dag och jag berättar hur fin, duktig han är, pussar & kramar och berättar hur mycket jag älskar honom. Och rent allmänt tror jag att han känner trygg. :-)

Nu ska jag och Tobi titta på tvn medans våran fina kille ligger i mitt knä och sover. =)

Ha en fin kväll! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar