söndag 13 januari 2013

Efter motgångar

Jag är så glad att jag kommit dit jag är idag trots att jag haft vissa jobbiga perioder i mitt liv. Det sjuka är att det är rätt få personer som vet allt som hänt i mina tonårs år egentligen. Och den tiden passerade förbi så fort och jag har egentligen bara velat gräva ner det och gå vidare utan diskussioner, trots att jag kanske skulle behövt prata med någon om det..

Hur som helst, så klarade jag mig ganska bra ändå, ... eller ganska bra? Jag har rättare sagt världens bästa liv idag som jag inte skulle byta bort för allt i världen. Men en sak är säker, jag skulle inte varit den personen jag är idag om det inte varit för mitt förflutna som format mig. Jag är ganska stark i mig själv, vågar stå för vem jag är och är kanske lite bitchig och "hårdhudad" vissa gånger, men det är nog mitt sätt att försvara mig innan jag blivit sårad på något vis. Jag jobbar varje dag på att bli en bättre medmänniska och jag tror att det är något man aldrig kan sluta jobba på. Och ingen är perfekt men man kan göra sitt bästa och det vill jag göra, för mig själv och inte minst för min sons skull, jag vill att han ska växa upp och bli en vettig människa som är snäll och hjälper människor som behöver det. Jag hoppas att han ska slippa bli sårad och skadad så som jag blivit. Han förtjänar det bästa, min lilla gosse! <3

Jag är SÅ glad att jag träffade min Tobias, han var min räddning! Och att vi fått våran underbara Love som gör mina dagar sååå mycket ljusare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar