tisdag 1 januari 2013

GOTT NYTT ÅR!

Jag vill börja med att önska er alla en god fortsättning på det nya året, hoppas ni alla får vad ni önskar er, styrkan att nå era mål i livet. :-)

Jag och Love är förkylda så vi var bara hemma och slöade igår, det var egentligen meningen att vi skulle åka till Nås till Loves farfar och äta och mysa, men Tobbe fick åka dit själv istället, sen kom han hem med mat som Pelle skickat med. Oxfile och potatisgratäng, samt en supergod sallad till förrätt! :-) Mums :-)

Hoppas att det här året blir ett bra år, 2012 var ju ett av det bästa åren i mitt liv tackvare att vi fick våran underbara son! Och nu den 1 Februari fyller våran goding 1år! Heeelt sjukt vad fort det går. <3

Här är en bild tagen den 6e januari förra året! :-) Jag tycker NU när jac kollar tillbaka att jag hade en riktigt fin bebismage, rund och fin och inte jättestor! <3 mys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar