fredag 25 januari 2013

Kunde man väl aldrig tro

Fler o fler människor man aldrig kunnat tänka sig, har börjat gå på gymmet! Rolig syn men bra för dem, det behövs ju iallafall. :-) hähä

Och idag så fixade Tobbe ett årskombi-kort till mig, så skönt att slippa betala varenda gång. Jag har nog redan kommit upp i den summan efter alla ggr men bättre sent än aldrig. :-) Så nu är det bara att simma och gymma när fasen jag vill. Träningen går förövrigt BRA, det jag kan se mest skillnad på är nog mina axlar, jäklar när jag kör mina axelövningar vilken pump jag får, göttttt!! Dock lite tröttsamt med nyårslöftena som springer på gymmet men som själva vet om att de inte kommer att hålla, bara där och tar plats. Blöö

Jaja sålänge jag får plats och köra mitt så får dem rycka och slänga hur bäst dem vill. ;-)

Nu väntar jag på my love för lite fredagsmys innan vi intar ryggläge i sängen! :-) Trevlig helg på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar