fredag 18 januari 2013

Irritation

Samtidigt som att jag känner att jag växt som människa och i stort sett inte bryr mig om andra speciellt, så kan jag inte låta bli att reta mig på människor SOM INTE VÄXER UPP!

Vanligtvis har man sin "bete sig som en omogen f*ttig fjortis"-period till att man är ungefär 16-17 år men vissa fortsätter liksom i samma spår tydligen, det verkar vara något som inte utvecklas som det ska i hjärnkontoret. Och att vara omogen är en sak men att vara tjurskallig och otrevlig när någon försöker vara trevlig, DET är så jävla irriterande. Så just för det så retar man sig på resten av personens egenskaper också, det vill säga *vifta med händerna och vara en dramaqueen som vill ha uppmärksamhet av allt och alla som en 14-åring trots att man är över 20 år gammal*

Gah! Skaffa dig ett jobb eller gör något med ditt liv så kanske du också växer upp någon gång! Ett tips bara!

P.S - Egentligen gäller det alla otrevliga bitches som inte kan varken hälsa eller dra på smilet. Piss off!

1 kommentar:

  1. Jag vet precis vad du menar, och är man "i twist" med någon sen innan, så ska dessa (i detta fallet är personen äldre än mig) ändå hålla på som du säger, bitchigt fjortisaktigt om vi stöter ihop när vi är ut. Fast jag är alltid tyst, det är den andra parten som bara gör bort sig och folk lär ser denna som väldigt omogen pga beteendet ändå.

    Det är bara bevis på att dom inte lyckas lika bra som vi andra. ;)

    Kram!

    SvaraRadera