tisdag 23 oktober 2012

Förkylningsfan

Hela förra veckan var Tobbe förkyld med ont i halsen och snorig, jag fick också ont i halsen ett tag och blev snorig men för någon dag sedan började det gå över för oss båda två, skönt tänkte jag tills jag vaknade typ vid typ 4 imorse och hade skit ont i halsen och kände mig helt svullen i hela halsen och ansiktet, första tanken ... FUCK!

Nu känns det dock lite bättre, lite öm i halsen, snorig utav bara fan och lite ont i kroppen men jag hoppas att det vänder och ger sig nu, pallar inte! Orken dör liksom ut och samtidigt som jag vill göra 1000 grejer så känner jag för att gräva ner mig. Pyret har varit lite snorig bara men annars har han varit ganska pigg ändå, peppar peppar ta i träskalle.

Hade tänkt att ta mig till skolan och göra ett religionsprov nu i veckan också, det verkar dock lite omöjligt. Var typ 4 veckor sedan jag fick denna uppgift och jag har fortfarande inte fått det gjort. Läst lite då och då men innan jag har hunnit läsa nästa gång så hinner jag typ glömma bort vad jag läst.. Ahhh, drygt! Ska skriva ner lite stödord och försöka läsa över det en snabbis innan jag ska göra provet, det gör det ju inte lättare när man inte vet hur provet ser ut så man inte vet vad man behöver lägga mer på minnet, men men! Nu jävlar ska jag ta tag i detta, jag vill bara få det klart någon gång!

Nu fick ni en uppdatering iallafall, lite trist läsning om typ ingenting men jag kan ju inte säga att fantasin flödar speciellt just nu.. Nästa gång har jag förhoppningsvis något intressantare att skriva om, som väcker känslor på ett eller annat sätt! ;-) mehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar