söndag 4 december 2011

Tack fina ni

Tack fina ni för fina kommentarer, jag hoppas verkligen att dom kommer att kunna hjälpa mamma på något vis, så himla jobbigt att se henne sjuk. :(

Svar till Anonym; Skönvik är inget nytt för henne, hon har varit dit men som det nu verkar så är det inte bara fibromyalgin som spökar utan något mer som inte står rätt till.

Åh va jag e nyfiken på den kommande bebisen nu, jag skulle själv vilja ha en vissa dagar, haha :P Hur mår du annars då? Är du mycket svullen i kroppen konstant? Känns det väldigt tungt i kroppen med tanke på magen, eller har du vant dig? :) Skriver du mycket i din andra blogg som är lösenordsskyddad? Kan inte jag få lösen till den i så fall? Kramen!
Svar till Kristin; Ja visst blir man lite sugen på att ha en liten bebis när man tänker på det. :) Jag är lika nyfiken jag på hur lillnöffen ser ut! :)) Ja svullen är jag konstant så stödstrumpor använder jag varje dag, grejen är också att jag hade lätt att bli svullen i benen redan innan jag var gravid och det vänstra benet har varit svullet konstant sen jag opererade ryggen 2005 så det har ju inte blivit bättre om man säger så. :P

Men man blir väl van men det kan vara rätt tungt och stickande i benen, framförallt då om jag stått eller gått mycket en dag. Magen blir tyngre men det är ändå inget man tänker på eftersom den växer hela tiden så man hinner liksom bli van med det men jag kan bara tänka mig hur skönt det kommer att bli i kroppen efteråt när allt är klart och all tyngd kan få rinna av en igen, känner mig som en elefant at the moment. :P

Den bloggen skriver jag inte i längre eftersom jag inte känner något direkt behov av att använda den, det mesta skriver jag här eller så är jag bara tyst liksom så den finns typ inte längre, jag använder den inte hursomhelst så det är här du kan ta del av alla mina tankar och idéer! :) Kram på dig tjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar