söndag 11 december 2011

Löpeld

Bristningarna sprider sig som en löpeld på benen eller framförallt på den vänstra benet, såklart, mitt problemben. Så där spricker skinnet som på en knäppkorv, that's life! Har än sålänge PEPPAR PEPPAR inte fått några bristningar på magen, det är värre tycker jag, det skinnet blir slappt på ett annat sätt och kan inte dra ihop sig som skinnet på benen gör, jag menar, jag har aldrig sett hängigt skinn på benen så ja, det får jag väl leva med. :)

Nu byter jag ämne, känner att jag måste få prata av mig om det jag känner att jag måste få ut. Hursomhelst, något som är drygt är att alla måste kommentera hur stooooooor jag har blivit, alltså hallå? Tror ni inte att jag ser mig själv i spegeln varenda eviga dag och SER att jag har blivit såååååå stoooor? Suck, ni tycker väl säkert att jag ska ta det som en komplimang men jag känner mig rätt bitter faktiskt, det första folk säger när dom ser mig liksom, eheh. Man kanske kan börja med att prata lite normalt om saker och sen säga, "Men nu börjar magen bli lite rund, vad fint" eller inte vet jag. Men jäääättte kul att höra "Meeeeeeeeeeeeeen vad stooooooooooooooooooooor magen har bliiiiiiiiiiiiiivit" Sluta GAPA om det, jag vet, snälla jag vet!

Skönt, nu har jag fått gnällt lite! Tackåtack! Nu är det bara två månader kvar tills våran lilla knodd kommer, eller är beräknad att komma iallafall! :) Längtar ihjäl mig efter dig lilla lilla ängel och jag längtar tills jag får bli människa igen, med dig i min famn! Jag är lyckligast i världen! <3
V. 31 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar