onsdag 21 december 2011

Förkyld men lycklig som få!

Här sitter jag och hostar och hostar och hostar men det går inte att hosta loss det där jäkla slemmet som sitter som cement, det är faktiskt mitt enda problem just nu och det kan jag leva med och iofs så åkte min underbara man och köpte slemlösande så snart har jag nog inga problem alls! :-)

Annars så är jag så glad så, ligger med en hand på magen och känner vårat lilla troll göra volter och snurrar och sparkar, lilla bus! <3

Igår så tog vi tag i att måla hela källaren, från att ha varit orange med träfärgad panel så är det numer vitt vitt vitt, allt förutom de mintgröna dörrarna målade vi men det tar vi sen, dom ser iaf inte lika hemska ut nu när allt annat är vitt. :-)
Idag ska vi göra knäck, mums! Och ja, inte ägna oss åt några större grejer vad jag vet. Jag njuter iaf av allt julmys och mitt fina liv :-) Tobbe är så go som tar hand om mig, min fina älskling. <3

Hoppas ni mår bra, nu är det ju inte många dagar kvar till julafton! Jag längtar SÅ för då kommer systrarna med deras "bebisar" som inte ät så små längre men dom kommer ju alltid vara mina bebisar ändå. :-) Hursomhelst så kommer det nog att bli en toppen jul! :-)

Ha det!! :-)

1 kommentar:

  1. Va kul att jag kan roa någon! ;D Haha .. Det är märkligt det där med gravid-sug hit och dit.

    SvaraRadera