tisdag 13 december 2011

Kattmys

Ligger fortfarande i sängen, en av anledningarna är att jag har min mysiga lilla katt här som för engångsskull ville ligga under täcket. :-)

Tänk vad jag älskar den lilla katten när hon är såhär gullig och snäll! Förstår dock varför hon härjar annars, hon har ju inget annat att göra för ut får hon då inte gå! :-P Sen ska p-piller införskaffas så slipper hon gå runt och skrika efter en karl

som inte kommer att komma .. ÄN iallafall. :-P Jag älskar mina fina små goa djur & tack och lov att jag inte har fler än dom! I framtiden kanske men absolut inte inom den närmsta framtiden och absolut inte en hel farm. Får sån ångest över att inte kunna ge dom jag har all min tid så hur skulle det då vara med flera flera st. Dom är bäst mina djur, likaså min fina karl & min lilla busunge som jag dock inte fått se än men snart är han här! <3

1 kommentar:

  1. Jag MÅSTE bara skriva en liten kommentar här, var så sjukt roligt att se dig på zoom's här om dagen, det strålar verkligen om dig och du klär väldigt bra i bebismage! Nästan så jag blir lite avundsjuk.. :P A, det var typ det :P lycka till med bebis och allt det där! :)

    SvaraRadera