torsdag 20 januari 2011

Skrattar lite

Sitter här och skrattar lite för mig själv, men det är lite pinsamt ibland bara, hahaha!
Fortfarande sjuk kan man säga, var på sista lektionen i skolan idag, idrott men var liksom inte med på själva lektionen men kände att jag fick lov att gå dit för att jag och Mickis skulle hålla i en lektion. Och jag fick beröm för att jag kom dit trots att jag var sjuk.

Har ont i huvudet pga allt tryck ifrån bihålorna, trots att jag snyter mig typ hela hela tiden så rinner det och bara sitter jävligt mkt fast, det är INTE roligt med det som sitter allra längst in, det är som gummisnoddar som är GANSKA svåra att snyta ut, mysigt va? Mm, jag vet. Men jag är livrädd att få bihåleinflamation OCH lunginflamation eftersom jag haft ont där i bröstet och i ryggen. Men men, det återstår att se vad som händurr! Ska skriva klart listan när jag listat ut vad jag ska skriva. höhö

cya fatheads

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar