fredag 7 januari 2011

Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek var nog när jag var 13år och träffade Simon, man var ung och trodde att det skulle vara förevigt men det var inte riktigt så, vi passade helt enkelt inte så tillslut efter många om och men tog det slut - Det var roligt i början men ju längre tiden gick ju mer levde man i någon sorts ovisshet och jag mådde inte alls bra. Men på den tiden så var man inte så mogen heller, jag har fått många erfarenheter av det förhållandet hursomhelst, både om mig själv och andra människor.



Något år senare träffade jag min Första Riktiga Kärlek som jag lever med nu, som jag mår otroligt bra med och inte kan tänka mig att leva utan, som jag byggt upp något stort med och som jag känner mig trygg med varenda dag. Jag växer mer och mer inombords för varje dag som går med min underbara sambo och fästman (som man säger, låter löjligt med ordet fästman) men så är det och som sagt, jag kan inte tänka mig att leva utan den här mannen, han är min första kärlek kan man alltså säga. Tobias Smedberg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar