torsdag 27 januari 2011

Glad nyhet

Har ju lånat ut lite pengar så jag blev orolig för om det skulle gå ihop med min plan, men igår hade jag fått brev ifrån handelsbanken och där hade jag tydligen några tusen på ett konto så då gick det ihop igen, alldeles utmärkt tillochmed så nu har jag massa pengar över som jag ska för det första bjuda min pojkvän på mat, med tanke på hur mkt han har stått för den senaste tiden och sen ska vi väl till Borlänge och shoppa någon dag! Excited som fan, nu är det inte långt kvar tills dagen D. *Blink* Lite snygga kläder, skor och sånt gött.

Varit med på idrotten idag också, duktig jag är! Höhö, vi körde spökboll och jag skulle akta mig för en boll som kom flygande och lyckades svanka till ryggen rejält så nu ligger jag här med liniment som bränner på som fan! Men det var gött att vara med på gympan igen, för första gången på några år. Haha!

Nä, om jag ska vila någon timme så värken går över så att jag och baby kan åka och äta finmat på selins när han kommer hem från träningen. Mums! höres

2 kommentarer:

  1. Du va ju kung hela dagen på Spökboll, haha ;D

    SvaraRadera
  2. va gott med mat från selins! :)

    hahaha.

    nejda, men va kul med den glada nyheten! ska bli spännande! :D men aj äm väry avänsjuk :) pusselipuss

    SvaraRadera