fredag 14 januari 2011

Dag 7 - Min bästa vän

Min bästa vän, som de flesta vet är Mathilda Maria Elisabeth Larsson även om ingen av mina nya kompisar har träffat henne så vet de vem jag pratar om. Som sagt, så blev vi bästisar i typ 1an eller 2an och efter att vi umgåtts en gång så kunde ingen sära på oss efter det, vi var oslagbara, hon var den absolut bästa människan jag visste, ingen annan har förstått mig som hon har gjort .. Någonsin. Vi har så mycket minnen tillsammans, så himla fina minnen. Som när vi lekte "två tjejer" två ungdomar alltså som drack, rökte och hade killar. Vi låtsades köra hennes farmor och farfars bil, den stod på uppfarten till huset med en liten lutning neråt så vi drog ur handbromsen, rullade bakåt och puttade upp den igen och så gjorde vi ett antal ggr! Bland annat det, men sen gick vi ut på kyrkogården på nätterna och sprang under vattnet som vattnade kyrkogården. Ja, det finns så mycket alltså så jag kommer nog inte ens ihåg hälften av allt bus vi gjort! I fyran tror jag det var, då skulle Mathilda flytta till Nora och jag var så himla ledsen, min finaste och bästa bästis skulle flytta många mil ifrån mig och jag har aldrig känt mig så ensam som jag gjorde då. Men på den tiden hälsade jag ofta på henne där i Nora och hade lika skoj då som vi hade när vi var mindre, nu träffas vi knappt 1 gång om året och jag hoppas verkligen det blir ändring på det för det finns nästan inget så hemskt som att sakna sin bästis, sin andra hälft. Så ibland fäller jag en tår, för att ibland känner jag mig fortfarande sådär ensam som jag gjorde då när du precis flyttat. Jag älskar dig och jag saknar dig, det finns absolut inga ord som kan förklara hur mycket du faktiskt betyder för mig. Du har Alltid funnits där, du har alltid stått bakom mig. Jag är glad att vi inte förändrats på det sättet så vi glidit ifrån varandra. Tack och lov att det finns telefoner, så att jag när som helst kan slå en pling till min fina bästis <3

MEN, även Marie är min bästa vän trots att vi inte känt varandra så jättelänge och jag är så glad att jag har dig Marie. Du är också en fruktansvärt fin människa som jag uppskattar till 100. Jag vet att du alltid finns där för mig med, precis som jag gör för dig. Vi har också en jäkla massa stojiga minnen du och jag och du har Alltid Alltid varit ett fruktansvärt stort stöd för mig, du säger saker som får mig att känna mig lugn. Tacktacktack för att du finns min jättefina bästa vän <3

Så, nu har jag skrivit om mina bästa vänner. Mer än två absolut bästa vänner har jag inte. Men jag har massa jättebra kompisar och ni betyder otroligt mycket för mig SÅKLART <3

2 kommentarer:

  1. I love you. Tack för att du är du och för att du finns i mitt liv! <3

    SvaraRadera
  2. jag hittar inga ord idah, men jag lovar när jag säger att de finns ingen bättre vän än du. Du är bäst och jag är så tacksam över att jag har dig och alla minnen vi har tillsammans. Saknar dig sååå mycket, hihih fan tårarna kommer nu :'( jaag älskar dig!!!!! bästis <3<3<3

    SvaraRadera