fredag 17 december 2010

Yo!

Idag var sista dagen på praktiken, jag är så glad för människorna jag får jobba med. Vilka underbara damer, det är ett ganska bra ord att sätta på dom tycker jag, väldigt passande. Så igår fick jag tillochmed en present av dom, typ ljuslykta och en lite glasängel. Tack fina ni!

Men nu är det iallafall äntligen helg och det ska bli så skönt! Förhoppningsvis kommer Marie hit ikväll och myser med mig, kanske ska kolla på en film och så. Mys, var ett tag sen jag träffade min fina bästa vän nu så det ska bli skönt att få träffa henne.

Vet inte vad jag mer har att tillägga, funderar eventuellt på att kasta i ljusa slingor i håret eller någe, men jag vet ändå inte, vill inte slita på det allt för mycket. Jag gillar rött men ja, just nu så vet jag inte. Jag har iallafall tänkt lägga mig här på soffan ett tag och vila, gu så gött! Jag älskar att vila efter jobb och skola, finns inte goare!

Ifall jag inte uppdaterar mer ikväll så önskar jag er en trevlig helg!

BTW, 1 VECKA KVAR TILLS JULAFTON

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar