lördag 18 december 2010

Big brother 2011

Ikväll har min kära Marie varit hos mig, vi gick först och främst till karamell folket för att köpa lite gott, så chips, godis och läsk blev det! Mums, I like big buts liksom. höhö!


Sen fick jag för mig att söka till BB 2011 för att se om jag kommer in? Hur roligt skulle inte det vara, skulle dock vara tråkigt att lämna min älskade man i tre månader, det skulle jag nog inte klara faktiskt så vi får väl se då om jag dyker upp i rutan, hejja mig va!?

Ett fett plus poäng för att vara lite impulsiv ibland, jag menar? Man kan inte planera ALLT man ska göra, vissa kanske gillar att göra på det viset, jag med till viss del men sen får man ta saker lite som det kommer liksom. Puss på min man btw :*

ROCK N' ROLL BITCHES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar