måndag 20 december 2010

Skraj

Fan vad jag är rädd att det är något fel på mig hela tiden, har känt en knöl i huvudet ett tag men vet inte vad det är och jag blir livrädd, min största mardröm är cancer och sånt skit, jag vet inte vad jag skulle göra om något sånt hände men nu ska jag ju inte tänka så men jag är bara orolig, tänker dock på varför jag har så ont i huvudet hela tiden? Nej fyfan, imorgon ska mamma ringa till vårdcentralen och begära att jag får den läkaren hon har, vill helst ha en läkare som kan svenska den här gången, som både kan prata och förstå vad jag säger annars vet jag inte hur jag ska få hjälp?

Hm, nu ska jag försöka att inte tänka på det mer och kolla på tvn istället och vänta på att min älskling kommer hem. Han är bäst ... Och min superbästa mamma såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar