lördag 18 december 2010

Älskling, kom hem!

Nu vill jag att min älskling ska komma hem och mysa med mig! Jag har längtat hela morgonen kan jag lova, då när jag sa att jag skulle sova lite mer så kunde jag inte det för att jag låg och tänkte på Tobbe för mycket! My sexi man! Alla har ju inte den turen att få vara med en sån babe som Tobbe, men den turen fick jag. Min min min <3

Blir inge träna idag, jag orkar inte det och det är ju faktiskt lördag! Imorgon kanske? Men sen blir det väl alltid lite träning när Tobbe kommer hem så det är nog löst idag ändå, hähä! *blink blink* Hoppas att alla hade roligt igår på Mickis och Natalies fest, var lite sugen på att dra dit men nä, jag och Marie hade myskväll hemma istället och fyllde i Big brother frågor som jag skulle skicka in.

Vi får se om vi hörs senare, var skönt att ligga på soffan nu så jag kanske somnar här istället för i sängen. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar