torsdag 23 december 2010

I just love to be me

Atm, inte alltid men just nu har jag en rofylld känsla i hela kroppen. Ingenting kan stoppa mig nu! HAHA, imorgon ska jag gå upp i tid för först tänkte jag sola, sen ska jag och baby gå på gymmet och sen ska vi äta ute, jag tänker dock inte äta pizza. Bleh. Jag älskar att ha saker att se fram emot, sånt ska man ha. Som den 3e januari tex. Men det är ju en hemlis, hihi.


Sen har jag ställt undan det här fina barbordet från jysk till på måndag eller tisdag! Själva annonsvaran var bordet med två stolar till men jag ska ha fyra stolar! Det ska bli så fint, vill inte ha det där jävla glasbordet längre, usch! Och det här ser ut att vara riktigt bra kvalité också. OCH det kommer bli så jävla fint till köket när det är ny "renoverat", mini renovering ju!


Nä nu ska jag gå och lägga mig och drömma om allt fint som finns, nattinatti!

Tobias Smedberg, jag älskar vårat liv tillsammans, det är så fint <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar