måndag 27 december 2010

Äntligen

Fan vad skönt att julen är över, men samtidigt är ju den där stämningen supermysig men nu har vi fan åkt runt flera dagar i rad så idag är första dagen vi fått tagit det lugnt utan att åka runt hela dalarna vafan. Haha, fina julklappar har jag fått också av mina fina. Bland annat en jacka av min kära Tobias, "Sexy by Sweden"! Asläcker.



Jag har hämtat mitt kära bord som jag och Tobbe ska skruva med sen när vi har tid och ork och sen en FET jävla superstädning i princip hela huset, kan verkligen behövas, sen ut som någon kastat in en bomb!



Och eftersom våran kära (not) volvo inte startar pga en ispropp (förmodligen) så har vi efter många om och men ÄNTLIGEN fått ner den jäveln i garaget, det är verkligen inte det lättaste när man inte har någon motor att använda, så det var putta .. dra .. knuffa .. svänga .. in i väggen en vända, äh fyfan vetteallt! Som tur var fick vi hjälp av våra granne Björn, annars hade det då gått åt helvete alldeles och Tobbe kollar redan på en ny bil .. Haha! Så sålänge har vi fått lånat mammas ibland och pappas ibland, tur att man har familj och kontakter annars hade vi väl inte haft någon bil alls.



Och nu MÅSTE jag gå och lägga mig och vila, tänka sig att jag inte gjorde det direkt efter jobbet så trött som jag blir efter att jag jobbat/ gått i skolan. Så nu ska jag lägg mig och snarka ett tag. höhö



Vi hörs väl kanske senare, vi for full si da! höjt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar