onsdag 22 december 2010

Knäck!

Nu har jag och älskling gjort knäck! Det blev nog riktigt bra faktiskt, men kladdigt och jäkligt är det dock, men vad gör man inte. Av sista smeten så gjorde Tobbe två stora knäck, i bullformar! Haha, usch jag skulle kräkas utav halva, bara att slicka skeden gjorde mig illamående ju! Nog tjatat om det iallafall.

För ett tag sedan så kom Marie och Fredrik hit, vi bjöd dom på lite kyckligwook, det var väl mysigt att ha dom här som vanligt och imorgon kanske vi ska spela bingolotto, hihi! Mysfaktorn HÖG. Och snart är det julafton, det ska också bli mysigt, FAKTISKT. Jag fick ju en julklapp redan igår av mamma när vi var i Borlänge, en volume master, kan behövas till mitt platta tunna hår så tack Mamma och pappa kanske jag skulle säga.

Nu ska jag mysamysmys med världens finaste människa, Tobias Smedberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar