måndag 3 december 2012

Borlänge med träningsvärken från helvitti

Jag tar tillbaka ALLA ggr jag gnällt över träningsvärk tidigare, HERREGUD! Man kan inte ens kalla de gånger för träningsvärk om man jämför med nu. Inatt kunde jag knappt sova, så hiskelit ont hade jag i benen. Det gick inte att ha dem böjda och det gick absolut inte att ha dem rakt, PANIK!

Gick ner vid 4-5 inatt/morse och värmde vetekudden och tog en ipren, och thaaaanks jeeeesus för vetekudde alltså! Så jag somnade om och sen gick vi upp ca. 08.30.

Jag har ju lärt mig en liten läxa iallafall, att stretcha bättre efter nästa benpass, känns som att både muskler och senor ifrån knävecket är way to korta, får kämpa ihjäl mig för att sitta med benen raka.

Vi ska iallafall till Borlänge och det är bara att hålla tummarna för att benen fixar det, men det känns ju lite bättre när man rör sig hela tiden iallafall, men bilfärden gruvar jag mig för. Hujeda mig! :-P

Nä, slutgnällt for now! Ha en fiiiin måndag kära vänner! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar