onsdag 19 december 2012

Renovering av skatbo

Åhh, ni som känner mig vet nog hur mycket jag älskar att klippa mig och färga håret. Det blir ju dock inte så ofta man går till frisören eftersom man varken har pengarna eller tiden till det, men håret skulle nog må bättre om man klippte topparna lite oftare.

Hur som helst så fick jag tag på en tid imorgonbitti på Lyko, åååh! Excited as hell! Lite nervös också måste jag erkänna.

De senaste 4 åren har jag bara låtit en kvinna klippa mitt hår, och som jag anser är världens bästa frisör och det är Anna Johansson ifrån Falun. Tyvärr så stängde hon sin salong i Falun och är för tillfället frisör i Sälen.
Skulle hemskt gärna vilja gå till henne men det blir lite väl stor utflykt för att klippa håret, tyvärr! :-(
Hon var alltid så kreativ och ville testa nya saker och varenda gång gick jag därifrån HELNÖJD! Det jag alltid är rädd för när jag ska klippa mig hos någon ny och "vanlig" frisör är att få värsta tråkiga tantfrillan. :-P

Men jag ser verkligen fram emot imorgon och jag tror det kommer bli superbra, men den här gången ska jag dock inte göra några drastiska förändringar som jag brukar göra hos Anna. Man måste ju testa sig fram lite först för att se om frisören passar en själv. :-) Och nu vill jag få lite längd på håret igen så imorgon blir det som sagt lugnt med saxen! ;-)

Nu ska vi se om jag kan sova då, eller om jag är alldeles för uppspelt! :-P Natttiiii =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar