onsdag 12 december 2012

Skrämmande!

Läste precis Lady Dahmer's blogg och jag tappade ta mig fan HAKAN! HM säljer just nu en tröja tryckt med Tupac på och detta hade Dahmer kommenterat på HM's facebook sida och frågat ungefär, "Hur dem tänkte när dem väljer att sälja tröjor med dömda våldtäktsmän på?" och där var bomben släppt kan jag ju säga.

Folk spydde ur sig kommentarer som t.ex, att hon skulle gå och hänga sig, gå och dö jävla fitta, hoppas du blir våldtagen, hoppas dina barn blir våldtagna.. Osv osv! WTF?!

Jag blir fan rädd alltså, har man inte mer folkvett? HUR kan man säga/skriva så till en annan människa som inte ens gjort en någonting? Bara för att hon frågade hur dem tänkte?

Gå in och läs själva, blir ni inte lika jävla förvånade som mig så vettefan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar