lördag 15 december 2012

Strong is the new skinny

Det var inte alls längesedan jag bara ville ha en smal kropp, inte var jag speciellt intresserad av om det fanns konturer av muskler, bara jag var smal.

Idag säger jag bara herregud NEJ NEJ NEJ! Jag vill INTE vara BARA smal. Idag har jag fått upp ögonen för hur JAG vill se ut, jag vill ha muskler! Det är både snyggt och bygger upp en inte så välmående kropp till en kropp som faktiskt mår bra. Åt helvete med dieter känner jag nu!

Ät inte mer än du för brukar, så enkelt är det!?

Sen vet jag att det är många som inte tycker att tjejer ska ha för mycket muskler, men det är ju självklart en smaksak! Och jag tror att det handlar mycket om vad man är VAN att se. Här i vansbro finns det väl inte ett sånt stort utbud på biffiga brudar liksom. Hur som, det är som sagt en smaksak och jag gillar muskler. :-)

Det viktiga är väl ändå att lyssna på sig själv och inte bry sig om vad andra tycker, det kan verkligen sätta käppar i hjulen för en. Och i det långa loppet blir man lyckligast av att göra det man själv brinner för och verkligen vill. Så skit i alla andra och kör ert eget race!

Folk får tycka vad de vill om mig, det är inte det viktiga för mig. Det viktiga är vad jag tycker om mig själv. :-)

Kram på er! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar