lördag 9 november 2013

Träning

Tobbe och Love har snorat och hostat i flera veckor men inget verkar ha bitit på mig trots att man pussats osv. Jag har inte tränat på jag vet inte hur länge, men igår kände jag äntligen motivationen för att köra mitt benpass och vips, idag har jag början till ont i halsen. Det krävs att man på något sätt utsätter kroppen för något riktigt krävande för att det ska bryta ut tydligen, kände samma motivation idag men jag tänker inte utsätta mig för risken med att träna med halsont.

Hoppas på att jag har vilat bort det tills imorgon så jag får köra mitt rygg/biceps då, vill komma igång igen nu när jag äntligen blivit av med det värsta illamåendet jag gått med i några veckor. Jag vill inte svika mitt eget löfte om att inte bli gigantiskt stor och tjock den här graviditeten, som förra. Och utan att ursäkta mig för mycket så kommer det bli en utmaning när jag har så mycket plugg att göra så fort jag har en ledig stund ifrån Love. Men nä, nog med ursäkter. Jag ska fortsätta satsa på iaf 3ggr i veckan på gymmet, för min skull, för min kropp och mitt psykes skull.
Det är ingen annan än jag som kommer att må dåligt över att jag ser ut som ett sumo under och efter graviditet, snarare folk som skulle heja på och vara jätte skadeglada och det tänker jag Inte bjuda på! ;-)

Så nu under dessa månader jag kommer träna lite, och även de tre första månaderna efter förlossningen som jag inte kan träna alls så ger jag alla bruttor på gymmet ett litet försprång för i ungefär september nästa år är jag tillbaka och kämpar för fullt! ;-) mehehe

Ha det! Pok!!

1 kommentar:

  1. Är väl ingen tävling på gymmet heller? Man går väl dit för sin egna skull eller jag gör då iaf ;) Och sen tycker jag de är tråkigt att du tror att folk skulle glädjas åt dina gravkilon, de vore isf mest synd om dom isf för att vara så patetiska! Krya på dig och hoppas du får tid över till din träning framöver! Du är riktigt snygg! Kram :)

    SvaraRadera