torsdag 14 november 2013

Flod av tårar

Här sitter jag och försöker plugga, kom av mig och kollade på facebook en vända, möts av en bild på en liten kille som precis blivit opererad i huvudet tackvare en tumör, och där brast det..

Tårarna bara sprutar!! Sen man fick barn själv så sätter man sig alltid in i den situationen, vad skulle JAG gjort om det hände med min Love?! Usch, hjärtat värker och tårarna bara forsar ned ifrån kinderna. Världen är så fruktansvärt orättvis och de sista människorna på planeten som är värda att utsättas för sjukdomar och andra hemskheter är BARN. Varför, varför ska oskyldiga barn behöva utså sån smärta, rädsla och ovisshet? Varför varför kan inte de som förtjänar det få detta elände istället, de som orsakar olycka och smärta för andra?

Jag begriper mig inte på detta, mina tankar snurrar och jag blir bara så fruktansvärt frustrerad! Man vill bara ta dessa barn och krama dem och säga att allt ska bli bra, och så blir det bra!

Om det finns en gud, så är han fruktansvärt orättvis och jag hoppas att han tänker om när han gör sina planer för oss, för det här är inte rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar