torsdag 28 mars 2013

Hjärtevärme!

Igår åkte jag till utsälje hem till mamma och pappa. Vi satte Love i pulkan och gick ut i skogen och skulle hämta lite björkris och videkissar, sååå skönt och fridfullt och SOM jag tycker om den där skogen. Jämt sprang man där och lekte när man var liten, inga bekymmer alls. Och så skönt att få komma hemifrån och hälsa på hos mamma och pappa och njuta av lugnet och dem får mysa och leka med Love! <3

Idag kom mamma och pappa hit istället och tog med Love ut ett tag och jag hann städa och fixa i lugn och ro och äntligen få lite ordning. Och lite påskris och påskpynt kom upp också, sånt gör humöret glatt när det är rent och fint och lite pyntat runtom sig! :-) Och Love fick härja och leka järnet med mormor o morfar, och sedan åt vi kycklinggryta med ris! :-)

Nu känner jag mig iallafall glad ända in i hjärtat. Nu inväntar jag bara Tobi som ska komma hem från jobbet, sålänge myser jag med en sovande mysis i knät! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar