onsdag 20 mars 2013

Där sket man en lök

Trodde ju att jag skulle klara mig från att bli förkyld med tanke på hur många dagar jag klarade mig trots att Love har snorat och hostat som en tok, men så fel jag hade! Men jag har iallafall inte haft ont i halsen tack o lov, svidit bakom näsan dock och snorat som en dåre. Rädd att jag har en bihåleinflammation på G så jag snyter mig typ hela tiden och använder nässpräy och kortison! Så fan ta snorfan om den inte ger sig.

Men idag ska jag fasen träna iallafall, får spunk av att bara sitta här och glo och Love blir nog lika glad av att få vara med mormor ett tag istället. :-)

Och nu har Tobbe snart lagt klart golvet i köket, saknar en låda med golv dock men det ska jag be mamma och pappa köpa med ifrån blge imorgon. Sen står nästa rum på schemat och det är Loves rum, har inte känt att han varit i behov av ett rum förens typ nu. Blir skoj att fixa iallafall! :-)

Nu ska jag kasta på mig lite spackel så man ser lite mer levande ut igen. :-) Hejpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar