söndag 3 mars 2013

A whole fucking week

Without candy!

Kan nog inte känna mig mer stolt och allt går bara man ger sig fan på det och det är det jag gjort! Nu är det ju inte så att jag ska sluta äta godis/fika föralltid men tills jag känt att mitt sjuka beroende släppt! Jag tror att jag ska hålla mig en vecka till, så lördag nästa vecka är mitt mål och då ska jag unna mig något litet som jag verkligen vill ha! :-)

Känns redan skillnad i kroppen tycker jag, trots att jag äter mycket mat och sånt, så är ju det iallafall 100 ggr bättre än att klämma sig mätt och stinn på godis och fika. Usch!

Och idag väntar ett ben/axel och cardio-pass, längtar tills svetten droppar! Love it!

Och just det, igår blev jag såååå jävla glad att jag ville dö och återuppstå! Jag såg nämligen att min gamla frisör som nu jobbar i sälen och som hade planerat att flytta till Gbg i sommar, ska börja jobba i falun igen i maj istället! Åh, jag blev så glad att jag tillochmed drömde att jag var där och klippte mig. Wiiiie! Den absolut bästa frisören jag någonsin varit till. :-)

Så nu är jag aaaapglad! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar