tisdag 18 september 2012

Kyrkis

Idag tog jag mig i kragen och gick till kyrkis med Love för första gången! Med lite hjälp och pusch av svärmor kom vi äntligen dit och ett plus på kanten var att hon var där, så man kände någon första gången iallafall! Jag har dragit mig lite för att gå dit trots att jag velat gå och känt att det faktiskt skulle vara roligt, men det är lite svårt ändå när man inte känner några morsor speciellt bra, men nu tror jag att tummen lossnat och man kan börja gå dit.


Redan imorgon ska vi till musik-lekis med Erika och hennes lilla Stina, spännande det också! Och skönt att komma ut och göra någonting om inte annat. Det kan jag verkligen behöva som bara går hemma oftast, som ett UFO! Hehe!


Love sov nog nästan två timmar efter kyrkis, så mycket tog det på krafterna att se och höra mycket mammor och barn! Men en skön sysselsättning när man har barn, verkligen! Bebisarna/barnen kan leka, och mammor och pappor kan prata och fika, toppen!

Efter en dag utan vila så har jag nu gnuggat in skallen med ricinolja och tänkte ta det lite lugnt i soffan innan man tar kväller. Hoppas att jag blir positivt överraskad av ricinoljan men det tror jag faktiskt, ska bli intressant efter att man testat några ggr hur det ser ut efter det.

Nej natti natti på er vänner, vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar