tisdag 29 november 2011

Love life <3

Underbara fina bästa liv man lever, jag är så glad att jag har allt det jag har! :)

Julpyntat lite nu äntligen, myskänsla dock försvann den lilla snön som ramlat ner tyvärr

, hade hellre haft några grader minus och lite vitt på backen än detta blöta blåsiga skitväder, uscha! Men det gör ändå inget, för jag mår bäst! :) Har börjat tänkt på vilka olika nivåer människor lever på, tänker på de som är äldre än mig och lever kvar lite i "stadiet" & sen jag som ändrat mig helt och snart ska få bebis. Sick! Men sålänge människor trivs i den livsstil de väljer så är väl det toppen. :) Men vilka skillnader det kan vara. Är iallafall i vecka 30 nu och det går fort som tusan, lill pyret sparkar och boxar som aldrig förr! Hur ser du ut lilla älskade människa? Är du lika söt som pappa tro? Kan ju tänka mig det iallafall. Jag älskar min älskade bebis & min älskade Tobias mest av allt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar