måndag 14 november 2011

V. 28

Nu är vi redan inne i v. 28, tänk vad tiden går fort! Snart har vi vårat lilla liv i våra armar, äntligen! Men fortsätter det att gå såhär fort så står det inte på, åh ni kan inte förstå HUR mycket jag längtar efter mitt lilla liv! Man blir så full i skratt ibland för han kan gå göra sig ordentligt synlig, dunkar på ordentligt därinne lilla busungen. :)

Lyckan är obeskrivlig och jag kan inte sluta tjata om hur det sparkar, hur det känns och hur mycket jag älskar min lilla älskade bebis. Jag kan lova er att det här är en känsla man inte kan jämföra med någonting annat någonsin, jag är så glad att jag får känna den här känslan, att jag får uppleva allt det här. Det finns nog ingen gladare människa än mig! <3

Tobias, du är bäst och att få dela det här med dig är något alldeles extra, jag kan inte ens föreställa mig hur det hade varit om det inte varit du. Jag är den gladaste som har dig, min solstråle! Jag älskar dig obeskrivligt mycket älskling! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar