onsdag 23 november 2011

Sendrag

Hej på er!

Ni får ursäkta mig för att jag är sämst på att uppdatera men jag sitter knappt vid datorn, mest från telefon och det är så j*vla drygt att uppdatera bloggen via telefonen men nu gör jag det ändå! :P

Jag har ju iallafall praktik nu och är på zomms vilket är toppen! Jag hade inte kunnat vara på ett bättre ställe med bättre människor än vad jag är nu. Håller bara på med saker jag tycker är roligt och inget tungt och ansträngande jobb behöver jag göra, lite skillnad från när jag hade min praktik på bäckaskogs äldrevård, där utnyttjades då den fria arbetskraften, det var ju dumt av mig att välja bäckaskog eftersom jag då jobbade där annars också så att stå och torka poo i 5 veckor helt gratis gör jag inte om. :P

Jaja, vi är inne i vecka 29 nu iallafall, hur sjukt fort går det inte

? Helt otroligt och snart står det inte på förens vi har vårat lilla liv i våra armar. Gud vad jag längtar, vad VI längtar! Alla längtar! :) Jag älskar mitt liv så otroligt mycket så det finns inte ord för det, såhär bra har jag nog aldrig ens vågat hoppats på att mitt liv skulle bli. Fantastiskt! <3 Det var väl allt för nu tror jag, ska försöka att inte ta för lång tid på mig tills nästa gång. :)

1 kommentar:

  1. Åh va jag e nyfiken på den kommande bebisen nu, jag skulle själv vilja ha en vissa dagar, haha :P

    Hur mår du annars då? Är du mycket svullen i kroppen konstant?
    Känns det väldigt tungt i kroppen med tanke på magen, eller har du vant dig? :)

    Skriver du mycket i din andra blogg som är lösenordsskyddad? Kan inte jag få lösen till den i så fall?

    Kramen!

    SvaraRadera